2013. április 5., péntek

Rakott édes burgonya

A mai gyors vacsoránkat látod frissiben, még melegen:-) Két adag készült. Az egyik tojásmentesen Rebinek. Az alaprecept szerint az édesburgonyát nyersen leszeltem, addig főtt a tojás. Karikáztam a házi kolbászt, virslit, tojást, majd rétegezve egymásra raktam őket. Végül nyakon borítottam sóval, borsal fűszerezett kókuszkrémmel, hogy ne száradjon ki. Uborka salátával tálaltam.

Aki még nem evett édesburgonyát, annak jelzem, hogy a nevéhez híven édes, de semmi köze - a hasonlóság kivételével -  a burgonyához. Egészséges, tele vitaminnal, ásványi anyaggal. Létezik sárga és fehér színben. Az Aldiban konstans 600 Ft az ára. Figyelj rá, hogy aminek nem rugalmas a héja, hanem aszott, ráncos, az már nem mai csirke. Most próbálok gumót keríteni és mediterrán körülményeket teremtve :-) termeszteni néhány bokrot.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése