2013. április 5., péntek

csoki- és vaníliafagyi

Igen, ez is a húsvéti gyors desszertek egyike. Igyekeztem többfélét rövid idő alatt készíteni. Mivel Rebi miatt tojássárgáját nem használtam így tojás helyett kókuszkrém lett az alap.

Elkészítési idő: 20 perc+4 óra fagyasztás
Költség: kb. 6 dl, 1000 Ft.

Hozzávalók:

2 dl kókuszzsír
10 dkg holland kakaó, de használhatsz magas kakaóvaj tartalmú csokit is
1-2 tk méz, ízlés szerint. Használhatsz más paleo édesítőt is
4 dl cocomas kókuszkrém
A vaníliáshoz a kakaó helyett vaníliát tettem és két adagra osztottam. Az egyikhez tettem 2 db tojássárgáját magunknak, Rebiébe pedig kókuszreszeléket.

1. a kakaót és a kókuszzsírt összemelegítettem.
2. hozzákevertem a mézet, majd mikor teljesen feloldódott a kókuszkrémet is
3. épp hogy melegedjen össze, mert ha felforr, akkor nagyon besűrűsödik
4. a fagyasztóban óránkénti átkeveréssel készítsd, majd fogyasztás előtt vedd ki, hogy kanalazható állagot kapj

A hétvégén készítek gyümölcsös fagyit is:-) azt fagyigéppel csinálom, hozom majd azt is:-)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése