2013. április 5., péntek

Húsvéti hímes tojás, alias mogyorókeksz

Ha húsvét, akkor legyen húsvét :-) Főtt tojás festése helyett gipszfigurákat festettünk és mogyorókekszet díszítettünk. Nem túl autentikus ugye?

Elkészítési idő: kb. 30 perc munka, 20 perc sütés
Költség: kb. 900 Ft

Hozzávalók:

20 dkg őrölt mogyorót
2 tk útimagfű (elhagyható, a nyújthatóságot segíti)
2 db banán

Díszítéshez:

1 kisebb banán
por eritrit
kurkuma
kókuszzsír


1. A hozzávalókat összekevertem, majd két alufólia között kinyújtottam a tésztát
2. Kartonpapírból tojásformát ragasztottam és kiszurkodtam
3. Kb. 20 perc alatt készre sütöttem
4. a díszítéshez a kókuszzsírban feloldottam viszonylag nagy mennyiségű por eritritet. 
5. kihűtöttem és két részre osztottam. Egyik része már díszítésre alkalmas volt, a másik részéhez kurkumát kevertem a sárga szín eléréséhez.






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése