2012. december 17., hétfő

Kolbászkrémes tojáslepény

Reggelire, vacsorára, de még gyors ebédként is megállja a helyét.

Vasárnap reggelire én 6 tojásból készítettem 6 tojáslepényt és 8 db zsemlét. Mondom is sorban a hozzávalókat:

Tojáslepény:

4 db tojás

zsiradék (én kacsazsíron szeretem sütni, vagy sertészsíron, de kókuszzsíron  is kitűnő!)

Jó folyósra felverem a tojást, de nem habosra. Aztán a palacsintasütőben, mint a palacsintát, ripsz-ropsz kisütöm!

Íme a kolbászkrém receptje:
kb. 10 dkg füstölt kolbász (én saját, házi készítésűt használok)
kb. 10 dkg kemény sajt
kb. 1,5 dl ketchup (saját, házi készítésű, jó érett paradicsomból)
Sutty az aprítógépbe, homogenizáljuk, kenhetővé tesszük és mehet zsemlére, palacsintába stb.

Dorina egy kis uborkát dobált bele és mint egy tortillát feltekerte 










0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése