2013. július 10., szerda

Bazsalikomos borjúragú, 8 tojásos tésztával :-)

Eljött...itt a vég! Tojásrántottás borjúragu :-D Mit nekem lenmaglisztes paleo száraztészta és No Carb Noodle angyalhaj!!! 8 tojásos tésztát sütöttem!

Szóval fogtam 8 tojást, hozzákevertem 8 evőkanál vizet, elkevertem, majd egy kizsírozott tepsibe öntöttem és vártam, hogy egy óriás négyszögletes palacsinta süljön belőle. Amikor megtörtént, összehajtogattam és sitty-sutty összevágtam. Ez nem a spanyol viasz, ez egy őrülten főzőcskéző ízig-vérig paleos vacsorája :-D

A takarékosság elvét követve a sütő eleve durmolt, mert ott rotyogott a bazsalikomos-fokhagymás borjúragu:-) így az alá csúsztattam az óriás tojáspalacsintát!

A borjúragu hozzávalói:

80 dkg kockára vágott borjúhús
5-6 gerezd fokhagyma
1 közepes fej vöröshagyma
7 dl paradicsompüré (bio by Müller)
3 kisebb cukkini
5-6 bazsalikom levél v. 1-2 tk szárított bazsalikom porítva

bors

1. Előmelegített 180 fokos sütőben készítettem, így első lépésként a tepsiben zsiradékon megpirítottam a vöröshagymát, fokhagymát,
2. majd mehetett be a felkockázott húsi is, amit átforgattam, jól megpirítottam minden oldalát, majd
3. felöntöttem a paradicsomlével és mikor rottyant egyet hozzá dobtam a fűszereket és lefedtem
4. A sütőt visszakapcsoltam 130 fokra, majd a paradicsomlével folyamatosan felöntögetve sütöttem összesen 1 órán keresztül.
5. Az utolsó 20 percben ment hozzá a felkarikázott cukkini





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése