2013. július 10., szerda

Meggyes-citromos jégkrém

A legnagyobb dicséret számomra a lányaim elkerekedő szeme és mosolyra görbülő szája, miközben az ételek bűvkörébe kerülnek. Ez a jégkrém különösen nagy hatással volt rájuk. Mert hogy édesség?  Külön-külön nem volt ekkora siker...talán a két réteg egymást kiegészítő, hasonló ízvilága? 

6 db jégkrémhez:

Felső réteg:
1/2 kg magozott meggy
0,5 dl cocomas kókuszkrém
pici fahéj
pici vanília

Alsó réteg:
1 db nagyobb citrom
1-2 tk eritrit

1. A meggy réteg hozzávalóit összeturmixoltam, majd  szűk 3/4-ig megtöltöttem a formákat és betettem kis időre a fagyasztóba
2. addig kifacsartam a citrom levét és elkevertem vele a cukrot,
3. majd ráöntöttem az addigra már picit megkeményedett meggy rétegre, így nem folyt össze a két réteg.
4. egy éjszaka alatt megfelelő keménységűre szilárdult és jaaaaaj a jégkrémnek! :-)

Jó étvágyat!





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése