2013. november 10., vasárnap

Zöldségfelfújt, bazsalikomos sült tarjával

Időtakarékos, energiatakarékos recepttel jövök:-)

Hozzávalók:

Sült tarja:
1,5 kg csontos tarja
1 kisebb fej hagyma
1/2 fej fokhagyma
2 ág bacsalikom
2 ág koriander

bors

Zöldségfelfújt:
1 kg fagyasztott spenót
30 dkg fagyasztott bébi répa
5 tojás

gyömbér

1. A csontos sült tarját bedörzsöltem sóval, borssal, beáztatott cserépedény aljára fektettem, majd mellé dobáltam héjastól a hagymákat, valamint a fűszernövényeket.
2. 1,5 óra alatt 180 fokon ropogósra sütöttem
3. Miközben sült a hús, külön-külön megpároltam a zöldségeket, majd nagyjából elnyomkodtam őket, de semmiképp nem turmixoltam.
4. Kókusztejszínbe elkevertem az 5 tojás sárgáját, majd hozzákevertem arányosan a zöldségekhez, majd a keményre vert fehérjét is hozzá forgattam
5. Szilikonos forma aljára került a zsenge zöld paraj, tetejére rétegezve pedig a bébirépa
6. Betoltam a sütőbe a tarja fölé és kb. 30-40 perc alatt arany barnára sütöttem

Miért egyszerű? Fagyasztott zöldségekkel dolgoztam és egészben, fűszerezve ment a hús a sütőbe.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése