2012. június 9., szombat

Bevezetés

Két fontos krédés:
Miért írok? és Te miért olvasol?

Családom gyógyulásának történetét, útját, tapasztalatait szeretném megosztani Veled. Hisz én is mikor kiderült a baj, lázasan keresésbe kezdtem az interneten...vajmi sikerrel. Ha rábukkantam néhány hozzászólásra egy-egy fórumon, - szinte kivétel nélkül  - nem láttam egészében a gyógyulást, a gyógyulás útját. És egyébként is - sajnos - gyógyulásról csak ritkán olvashattam. Azt gondolom, hogy ez abból fakad, hogy az emberek meg sem próbálnak meggyógyulni, hisz úgy tudják az autoimmun betegségek gyógyíthatatlanok és lételemeik a szteroid és az immunszupresszáns gyógyszerek lesznek. Fel sem merül bennük, hogy betegségük a civilizációs táplálkozásnak tudható be.

Arra a kérdésre, hogy Te miért olvasol, egyszerű a válasz: Mert gyógyulni akarsz! Vagy megelőzni a betegséget. Jó helyen vagy!

Én az autoimmun betegsége(i)mtől szeretnék megszabadulni, Norbim a pollenallergiájától.
Kisebbik lányomnál 2012. januárjában diagnosztizáltak enyhe tojás allergiát és magas IgE értéket. A tünetek ekcémában nyilvánulnak meg egyenlőre...és mi lesz később?

Három féle betegség egy családban. Mi a közös bennük? Az immunrendszer hibás működése! És még? Hát a paleo!!!!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése